stardollworld

stardollworld
Stardoll

miercuri, 27 iulie 2011

Interviu cu PrettyPinck1234


teodoolce:multumesc ca mi-ai acordat acest interviu

PrettyPinck1234:placerea este de partea mea

teodoolce:cand si de unde ai aflat de stardoll?

PrettyPinck1234:din anul 2010 ma jucam pe un alt sait de jocuri si am vazut acest anunt despre stardoll am dorit din tot sufletul sa incerc si eu

teodoolce:ce magazin iti place cel mai mult?

PrettyPinck1234:preferatul meu cred ca este „Evening falls fashion” si „Killah”

teodoolce:ce parere ai despre starcoins?

PrettyPinck1234:sunt o modailtate utila de a separa superstari de non-superstari dar nu prea sunt de accord cu aceasta moneda

teodoolce:ti-ar placea sa fii ncg?

PrettyPinck1234:oh da! acesta este visul meu printre stele stelelor sa fi acolo cea mai frumoasa fata dintre toate da mi-as dori din tot sufletul sa fiu NCG

teodoolce:si la final:ce ai schimba la stardoll?

PrettyPinck1234:cred ca starcoins si pretul unor haine si la LE as lasa putin mai mult timp magazinul deschis

teodoolce:multumesc inca o data ca mi-ai acordat interviul

PrettyPinck1234:nu eu va multumesc foarte mult va raman datoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu