stardollworld

stardollworld
Stardoll

marți, 5 iulie 2011

interviu cu mine_me


teodoolce: multumim ca ne-ai acordat acest interviu!
mine_me:nu ai pentru ce
teodoolce:cum ti se pare ideea de a lua un interviu ownerului unui blog?
mine_me:e o idee buna:Dce pot sa spun? e bine sa ii iei un interviu pt ca scriitoriii sa mai afle ce crede ownerul despre munca lor:D
teodoolce:ce iti place cel mai mult la stardoll?\
mine_me:muulte nu am o ideii imi place ca pot sa imi fac stilul propiu;dca pot sa imi fac prieteni:D

teodoolce:ce magazine iti place cel mai mult?
mine_me:nu cred ca am unul prefereat":D eu iau haine de peste tot un gasesc geva frumos:D
teodoolce:iti place sa mergi la petreceri?
mine_me:daa"D e super amuzant:))"D
teodoolce:si la final:ce ai schimba la stardoll?
mine_me:nedrepteate pt nss si sa ii deie afara pe cei ce nu stiu sa se comporte:D ma refer la cei ce injura:D
teodoolce:multumim inca o data ca ne-ai acordat interviul!
mine_me:pt nimic"D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu