stardollworld

stardollworld
Stardoll

marți, 2 august 2011

Interviu cu fierceandrada

teodoolce:multumm ca ne-ai acordat acest interviu

fierceandrada:sunt onorata

teodoolce:cand si cum ai aflat despre stardoll?

fierceandrada:pai...am vazut un link cand ma jucam alte jocuri si am zis sa ii dau o sansa..la inceput nu mi-a placut dar...pe parcurs a inceput sa imi placa.pai in 2010 am aflat de stardoll

teodoolce:care sunt magazinele tale preferate?

fierceandrada:pai LE si DKNI

teodoolce:si din cele de accesorii?

fierceandrada:pai nu pot sa zic ca am unul..cred ca..sunny bunny

teodoolce:care e pararea ta despre starcoins?

fierceandrada:pai este un mod cam stupid..adica era mai bine inainte. nu am o parere foarte avantajoasa..

teodoolce:ai vrea sa fii ncg?

fierceandrada:pai mi-as dorii din toata fiinta mea sa devin.dar cred ca pe la 1000 si ceva de sp. ..

teodoolce:si in final:ce ai schimba la stardoll?

fierceandrada:cred ca starcoins...

teodoolce:multumim inca o data ca ne-ai acordat interviul

fierceandrada:eu va multumesc .placerea a fost de partea mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu