stardollworld

stardollworld
Stardoll

duminică, 10 iulie 2011

Interviu cu lovelycandy1883!!


mine_me: Buna!In acest interviu vom vorbii in general de stardoll si frumusetile site-ului.
Cand ai aflat de stardoll   si cum?

lovelycandy1883: Am aflat despre Stardoll in anul 2010 prin mai. De la verisoarele mele.
mine_me: Care a fost prima ta parere despre site?
Lovelycandy1883: Pai mi-a placut mult mai ales ca pana atunci nu mai intalnisem un joc ca acesta.
mine_me: Ce nu iti place la stardoll?
Lovelycandy1883:Faptul ca unele haine sunt prea scumpe cum ar fi LE, Antidote sau magazinele tip "Tribute". De asemenea ma deranjeaza fetele care lasa sute de mesaje "Voteaza-ma 5/5" chestii de genul sau " Uita-te prin starbazaarul meu". Nu am sute de SD ca sa pot cumpara cate ceva de la fiecare persoana care imi lasa astfel de mesaje.
mine_me:Ti se pare cresit ca unele fete si-au facut bloguri despre stardoll?
lovelycandy1883: Nu deloc. M-i se pare un lucru chiar frumos si util.
mine_me: Iti multumesc foarte mult pentru acest inerviu!
lovelycandy1883:Nu ai pentru ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu