stardollworld

stardollworld
Stardoll

miercuri, 22 iunie 2011

Taniajw


Multumesc pentru interviul acordat:)
1.Care este magazinul tau preferat? si de ce?
taniaJW: Fiind non-ss iubesc magazinul "Wild Candy" deoarece are preturi favorabile(nu foarte mari), sunt haine frumoase (pe gustul meu)si le pot cumpara cu STARICONS!!! Daca as fi superstar magazinul meu preferat ar fi "Stardoll" sau "Pretty 'n Love".
2.T-i se par frumoase hainele din Stardoll, par reale?
taniaJW: Hainele sunt frumoase... Imi plac deoarece vin bine pe ''TaniaJW'' sau pe orice alta papusa...sunt facute pe ele. In viata reala ti se mai intampla sa nu iti vina bine cate ceva. Acesta este un dezavantaj ca toate vin bine...si atunci nu par reale, dar ca si desen, umbre si textura da, par cat se poate de reale!!!
3.T-i se par scumpe?
taniaJW: Ei bine, depinde la ce magazin te referi... de exemplu noul magazin '' Versus Versace Tribute'' are haine scumpe deoarece, cu totii stim, Versace este un mare creator de moda... normal ca are haine scumpe pe stardoll, de asemenea si "PPQ by Mayfair'' are haine foarte scumpe... dar ''Wild Candy'', ''RIO'', ''OTTO'' si muuuuuulte altele au haine destul de ieftine, sa nu mai vorbim de ''DECADES''...

Multumesc, mult pentru ca ai raspuns la intrebari si imi pare rau ca tiam rapit din timp.

Imi pare sa va anunt ca aceasta este ultima mea postare:D Dar mai putem vorbi pe stardoll  http://www.stardoll.com/member/lovelycandy1883  asta sunt eu!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu