stardollworld

stardollworld
Stardoll

marți, 14 iunie 2011

Interviu cu Alexutza25

Buna!!Acesta este primul nostru interviu!In acest interviu vom vorbi despre magazine!
Care este magazinul tau preferat?
Alexutz25:Magazinul care imi place cel mai mult pot spune ca este Pretty n`Love
Mine_me:De ce?
A25:Nu numai ca imi place culoarea roz,dar acest magazin exprima tot ce imi doresc. Libertate si FrumuseteM_MTi se par frumoase hainele din stardoll;par reale?
A25:Binenteles! Sunt superbe ! Rochiile sunt foarte dragute,pentru orice stil. Pantofii sunt cu toc inalt exact cum imi plac. Majoritatea hainelor au intonante florale cea ce imi place foarte mult !
M_MTi se par scumpe?
A25:Sincera sa fiu unele sunt mai scumpe altele nu. Acuma depinde,dar pentru orice haina merita un mic sacrificiu..acela de a aduna cateva zile starpointuri sau stardolari pentru ati cumpara haina dorita
Iti multumim foarte mult pentru interviul acordat
----Alexutza25!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu