stardollworld

stardollworld
Stardoll

miercuri, 29 iunie 2011

Interviu cu Miley_Cant

teodoolce:multumesc ca imi acorzi acesti interviu
Miley_Cant:cu multa placere
teodoolce: ce iti place cel mai mult la stardoll?
Miley_Cant:pai.. imi place la stardoll faptul ca tu ai o papusa , o casa , un album . Imi place deoarece pe el pot sa imi fac prieteni noi .
teodoolce:care este magazinul tau preferat?
Miley_Cant: intrebarea mea preferata magazinul meu preferat este MIiss Sixty.:x
teodoolce: dupa parerea ta,care este avantajul de a fi ncg sau cg?
Miley_Cant: pai  avantajul  nu este chiar niciunul  sau  poate ca avantajul e ca toata lumea  te viziteaza si iti trimit comuri sau cereri  de prietenie  eu sincer nici nu vreau deoarece  NCG sau CG este un singur  trofeu gol nimic alt ceva
teodoolce: ce crezi despre noul magazin:"alice+olivia tribute"?
Miley_Cant:Pai noul magazin ,, alice+olivia tribute``   este chiar dragut  mie una chiar imi place deoarece eo mi-am cumparat haine de acolo si cate le am pus pe papusa  aveam sentimentul ca ele imi vorbeau despre vara si anotimpuri
teodoolce: si in final: daca ai putea schimba stardoll-ul,ce modificari ai face?
Miley_Cant:  chiar  aceasta intrb am adresat-o si lui vis_interzis si mai la multe persoane  dar ele nu m-au intrebat , deci sunt bucuroasa ca mai intrebat !  eu as schimba sa nu fie cate va  superstar sau royalty  ci toata lumaea sa fie  .  As da chiar la toate persoanele premi diferite  si multe altele ....  si  cam atat as schimba .
teodoolce: multumim inca o data ca ne-ai acordat acest interviu
Miley_Cant: nu ai pentru ce  si  mi-e imi pare bine ca mi l-ai acordat :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu